De volgende audities vinden plaats in september 2024.

Read this page in English
Volgend najaar zoeken wij weer frisse aanwinst om Dekoor te versterken (M/V/X). Kom jij bij ons zingen?

Toelatingseisen
– Je bent een enthousiaste zanger.
– Je bent student aan de HU of UU.
– Je kunt zuiver zingen en pikt aanwijzingen over bijv. stemtechniek of timing snel op.
– Je kunt met anderen meerstemmig zingen.
– Je bent bereid veel tijd in Dekoor te steken (dinsdagavond repeteren, regelmatig optreden, op theatertour in het voorjaar, twee repetitieweekenden en commissiewerk).
– Je kunt meerdere jaren bij Dekoor zingen.

Pré’s
(geen vereiste maar mooi meegenomen)
– Je kunt noten lezen / van blad zingen.
– Je kunt improviseren.
– Je kunt beatboxen.

Een auditie duurt maximaal een kwartier.
– Bereid een pop- of jazznummer voor dat je a capella ter gehore kunt brengen (couplet en refrein).
– Er kan naar een contrasterend nummer worden gevraagd (als je bijvoorbeeld een uptempo nummer zingt, kan er gevraagd worden of je een stukje van een ballad kunt laten horen).
– Neem eventueel de bijbehorende bladmuziek/akkoorden mee.

In de auditie zal je stembereik worden getest, enkele oefeningen worden gedaan en naar je nummer worden geluisterd. Eventueel werkt onze dirigent nog even met je aan je nummer, zodat je je van je beste kant kunt laten zien!

Interesse?
Kom jij auditie doen bij Dekoor? Vul dan dit formulier in, dan zetten we je op de interesselijst voor het volgende seizoen. We kunnen niet wachten om je te ontmoeten.
Weet je nog niet zeker of Dekoor iets voor jou is? Ieder jaar houden we in een open repetitie aan het begin van het academische jaar. Houd onze socials in de gaten!