TivoliVredenburg
UItverkocht
Koop uw kaarten
€20,35 regulier, €17 student, €12,35 U-pas

Wat zie je wel, en wat zie je niet? Wat ken je? Waar zit je blinde vlek? Vanuit waar bekijk jij de wereld? Wie staan er om je heen? In een tijd waarin we ons steeds meer bewust zijn van de verschillende manieren om de wereld te ervaren, gaat Dekoor op zoek naar die uiteenlopende perspectieven. Het repertoire wat Dekoor zingt is elk jaar weer een bonte mix van stijlen, stromingen, culturen en technieken. De muziek is dan ook de drijfveer achter de zoektocht die we dit seizoen aangaan. Immers kunnen we de Bulgaarse tekst letterlijk vertalen, maar snappen we dan echt de betekenis van de muziek? En wat kunnen we leren van iemand voor wie gospel in eerste plaats een religieuze uiting is? Dekoor maakt in de stad Utrecht verbindingen met mensen die hen hier meer over kunnen vertellen. Zo leren we, verrijken we het repertoire, en krijgt onze theatershow een extra laag.