Botanische Tuinen
T.B.A.
UItverkocht
Koop uw kaarten

Door recente maatregelen zijn wij genoodzaakt deze voorstelling te verplaatsen. Meer informatie volgt.

Dekoor barst weer bijna uit haar voegen. Het koor groeit en ontwikkelt. En dankzij de steeds weer nieuwe samenstelling en nieuwe gezichten, maken we elk jaar een nieuwe boog mee.

Dit jaar planten we zaadjes voor nieuwe groei en verkennen we nieuw terrein. In een verrassend letterlijke zin, want Dekoor stapt het theater uit en gaat de Botanische Tuinen in. En dat doen wij niet alleen. Samen met Theatersportgroep Parnassos voorzien wij u van een uniek avondprogramma vol passie, muziek en verbazing! Ons jaarthema, Groei, ontwikkelt hierdoor een diepere laag.

Met een concert op een ongebruikelijke plaats ontstaat er een kruisbestuiving tussen zangers, acteurs, geluid en natuur. Een karakteristieke ervaring, waarbij de beperkingen van de locatie zich tot mogelijkheden en uitdagingen ontpoppen. Kortom, een buitengewoon optreden dat u niet mag missen!