27/3/2022

Eindelijk mogen we weer naar festivals! Het UUnited Festival in Tivoli op 24 maart is dan ook een groot feest geworden. Samen met alle andere Utrechtse studentenmuziekgezelschappen én bekende Nederlandse artiesten hebben wij het publiek kunnen laten genieten van klassieke muziek, pop, dans en nog veel meer. Wij stonden in Pandora samen met Dwight Dissels, de gospelzanger bekend van The Passion en The Voice. En voor het eerst sinds 2019 hadden we weer het volledige combo (Christoph, Patrick en Uli) bij elkaar - ditmaal met een extra gitarist. Kortom, we waren compleet en dat voelde fantastisch. Met twee keer een overvolle, uitbundige zaal was dit een heerlijke terugkomer van Dekoor na lang niet meer een eigen show te hebben mogen geven. Dank daarvoor!