26/9/2022

Deze week waren wij op Terschelling voor de muzikale omlijsting van Springtij. Wat was het mooi om op zoveel verschillende manieren invulling te mogen geven aan zo'n grote broedplaats van ideeën over duurzaamheid.

De creatieve directie van Springtij wist precies hoe ze Dekoor op de beste manier konden inzetten: we gaven een speciale verrassing aan de mensen die zich hard maken voor een betere wereld, we hebben de deelnemers wakker gemaakt met een inspirerende warm-up op de laatste dag en we maakten de sfeer tijdens de geheimzinnige eindceremonie.

Maar het hoogtepunt zat hem wel in de samenwerkingen die we mochten doen met de briljante Nynke Laverman en Alain Clark. Nynke weet als geen ander de schoonheid van de natuur naast de hoge nood van actie te verkondigen in haar muziek. We hebben Alain ondersteund bij zijn spokenword over hoe muziekmakers een voorbeeld kunnen zijn voor wereldleiders en - uiteraard - samen met hem de pan uitgeswingd op het eindfeest.