4/10/2020

Altijd al een repetitie van Dekoor willen sponsoren om deze bij te wonen? Nu kan het!

Ook wij moeten wat aanpassingen maken vanwege het coronavirus. Door de coronacrisis is onze vertrouwde repetitielocatie helaas niet meer groot genoeg voor ons. Gelukkig hebben we een prachtige locatie gevonden: de Marnixzaal aan het domplein in Utrecht, waarin we op anderhalve meter van elkaar kunnen zingen. Een grotere locatie betekent helaas ook hogere kosten voor het koor. We hebben nog €1800,- nodig om dit bedrag rond te krijgen en hiervoor hebben wij onze fans nodig! Uiteraard staan er goede perks tegenover ieder steunbedrag, zoals het bijwonen van een repetitie. Wij willen graag repeteren en voor u optreden. Wilt u ons daarmee helpen?

Steun ons en maak daarmee onze muzikale avonturen dit jaar mogelijk!

Blijf op hoogte en volg Dekoor op de voet via onze social media kanalen! Like, volg en subscribe voor het laatste nieuws.

Volg ons online