26/3/2020

Het coronavirus houdt Nederland in haar greep en veroordeelt iedereen tot isolatie. Nederland zit thuis. Zo ook wij, dertig studenten die wekelijks samen zingen. Onze repetities en concerten zijn afgelast en de wereld lijkt even stil te staan. Maar muziek gaat door. Zelfs als je niet meer met elkaar kunt zingen. Fysiek samen zijn gaat niet meer, maar verbinding zoeken wel.

Met "Send Me On My Way" kunnen we elkaar weer even vinden. Individuele stemmen, opgenomen in de woonkamer, keuken of achtertuin, met een professionele microfoon of gewoon een mobieltje versmelten in een nieuw project. Muziek helpt ons om elkaar, maar hopelijk ook jou, even te raken en een hart onder de riem te steken in deze onzekere tijden. Het komt goed

Blijf op hoogte en volg Dekoor op de voet via onze social media kanalen! Like, volg en subscribe voor het laatste nieuws.

Volg ons online