13/5/2020

Vandaag brachten wij onze tweede quarantainevideo uit. Dit keer niet alleen met Dekoor, maar met 270 schitterende stemmen die de opmaat vormen voor Fix You.

Als twinkelende sterren nemen zangers van over de hele wereld je bij de hand in een soundscape die ons even deze donkere tijden doet vergeten. Muziek verbindt, ook als je niet fysiek samen kunt zijn. Onze stemmen weerklinken in de ruimte en reizen van onze Utrechtse studentenkamers naar jouw thuis. Maak een maanwandeling en dompel jezelf onder in onze versie van deze Coldplay-klassieker.

Onze dank gaat uit naar alle zangers die ons zijn komen versterken. Al zitten onze optredens en een uitstapje naar de altijd inspirerende World Choir Games er dit jaar niet in, bood dit project ons de kans om elkaar, andere muzikanten en ons publiek weer op te zoeken. Take care :)

Liefs,
Dekoor